julmarknad!

.....

Idag sov jag längee, eller till 12 iaf ;P Då kom Roger hit med min nya säng, tjihoo! Hah, asgött med en som är 120 istället för min 90 säng! Det märker jag väl inatt! Hah ;)
 Nu har jag varit framme i centrum ett tag, det är nämnligen julmarknad där idag. Men det var skitkallt så jag gick hem igen, hah. Fast jag ska dit igen vid fem, då är det kröning av Habo Lucia 2009. Jag tar med kameran då så kan jag fota lite också ;) Tyvärr är min kamera jättesämst så jag lånar mammas ett tag. Min sladd är ju fortfarande borta så det är väl lika bra det!

Idag är det ju första advent också! När jag kommer hem ikväll ska jag tända min lilla advetsljusstake jag fick när jag fyllde år. Funderar på att köpa Ben&Jerry's också, men jag har fortfarande inte fått igång aptiten sen jag var "sjuk" så jag gör nog det en annan dag.

Vi höres! ♥


Kommentarer
Postat av: E - en blogg om allt

SV; jaha (A)

2009-11-29 » 15:38:39
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback