Laddad iPod!

.....

Nu har jag laddat iPoden med massa massa "Kristina från Duvemåla!-videos. Bla från konserterna i Minnesota och Carnegie Hall. Och så har jag lagt in "Mamma Mia på Svenska" cd:n så nu är min iPod naajs! Fast jag råkade ta bort "Mamma Mia"-filmen och Twiligt :( Men jaja, får lägga in dem sen nån da :P



Åhh, jag skulle verkligen vilja se musikalen igen! Har sett den två gånger. Först i Stockholm 2005 och sen i Göteborg 2006. Underbart var det! Mamma Mia är verkligen en feelgood musikal! Jag blev så himla glad efteråt, samma sak med filmen! eller jaa... de 10 första gångerna kanske x)
 Jag har sett den 24 gånger nu, hoho. De e galet :P

Jaja, sängen kallar ! Min NYA och STORA säng! lovely! ♥
Fast jag tror inte den är lika skön som min gamla, denna är från IKEA och min gamla var värsta lyxsängen som min morfar hade. Men det funkar inte att ha en 90 säng!
 Vi hörs imorgon bloggen! Börjar ju 12 imorgon så jag hinner kanske blogga lite innan skolan. Beror på hur länge jag tänker sova, hah ;))


Kommentarer
Postat av: LINA GUSTAFSSON

Är ipod bra? :P

2009-11-30 » 05:55:12
URL: http://linasstyle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback