madicken + chokladbollar

.....

Hallå hallå ;) Jag har nyss gått upp, eller.. jag ligger ju fortfarande kvar i sängen^^
Kollar iaf på Madicken nu! Det var min favoritfilm när jag var mindre. Eller i alla fall av Astrid Lindgrens.
Vilken var er Astrid Lindgren favorit? ;)

Men jag blev jättesugen på att se den! Dessutom har ju Madicken också hjärnskakning och då kan jag ju sympatisera lite med henne för jag vet hur det känns nu, haha ;) Men jag börjar faktiskt bli bättre nu, känner mig inte lika yr och illamående när jag går upp. Fast det gör fortfarande väldigt ont i huvudet, men det är väl bara att proppa i sig ipren och hoppas att man mår bättre ;p

Nej nu ska jag titta vidare på min film och äta chokladbollar, mums! haha ;)
 Jonna Liljedahl as Mardie in the movies directed by Olle Hellbom, © AB Svensk Filmindustri<-- hon är så söööt!

Kommentarer
Postat av: E - en blogg om allt

jag vet inte.. kanske pippi haha:D

2009-11-27 » 20:46:20
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback