Nu ska jag sova...

.....

.. fast först ska jag läsa lite i min underbara bok, igår fastnade jag och kunde inte sluta. La ifrån mig boken två gånger men var tvungen att ta upp den igen, haha. När jag tillslut la ifrån mig den "på riktigt" (typ 1-2) så kunde jag inte somna, gissa varför? Aldig förut har en människa jag träffat en gång (om det ens räknas) gjort mig sånhär. Jag undrar seriöst om det är något fel på mig?! I'm soo crushed! (säger man så, neej troligtvis inte^^) Nej nu ska jag stänga av datorn och drömma vackra drömmar om världsbästa. (Kom på mig själv nyss...jag låter ju helt psyko! ;O) Men trust me, jag tänker inte åka och stalka honom eller stå utanför hans lägenhet och ropa på honom... inte än iaf(A) Mhahahh x)


GODNATT ! ♥

Kommentarer
Postat av: Ironielle

Aha, sen vart du såld alltså ;) Sweet! Så då drömmer du om honom om nätterna nu? Hihi..

2009-11-02 » 23:19:37
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: johannaaa ♥

Vilken bok?

2009-11-03 » 10:10:56
URL: http://www.johannaottosson.modellfoto.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback