önskas, en tidsmaskin !!

.....

Som sagt, fyller ju år om en vecka. Jag önskar mig... EN TIDSMASKIN ! ;D
För då skulle jag kunna:

- ta en tripp till Cikus i stockholm under mitten av 90-talet och kolla på "Kristina fån Duvemåla" ! (y'
- spela in ALLA avsnitt av Expediton Robinson från SVT (oxå 90-tal)
- se ABBA live (70-80 tal)
- vara med i "saltkråkan" (1964)
- ta tillbax alla idiotiska grejer jag gjort (93 och framåt !)

Så, nu vet ni vad ni ska köpa till mig. Tack tack ;) :P

 <---- Såhär kanske den ser ut..?


Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

heheh inte ofta man önskar sig en tidmaskin=)

2009-11-01 » 17:02:59
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: Simon Andersson

fett nice. skulle också vilja ha en. då skulle jag kunna se Elvis Presley live och typ se Michael Jackson ochså och se andra coola grejer som hände inna jag var född

Postat av: The Hills & The City

heheh jag också =) bara tillbaka i tiden då man kan bli liten igen heheh=)

2009-11-02 » 11:53:11
URL: http://hillsandcity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback