,

.....



Verkar som jag glömde bort i torsdags också(a) Haha, men veckan är inte slut än så "no panic people" ;p

Veckans "Place to be" är ett varmt och soligt ställe såhär i höstmörkret. Har inget direkt ställe, med Grekland vore väl inte fel ? ;p Eller thailand skulle nog gå lika bra. Faast när jag tänker efter så skulle jag nog ta grekland ändå. Tzatsikins hemland lix ? ;) Jag älskar tzatsiki, skulle nog kunna leva på det! Haha, men då kanske man skulle tröttna efter ett tag, om det nu går att tröttna på tzatsiki ?

Men visst vore det skönt att bara åka iväg ett tag och komma tillbaks lagon till den mysiga svenska vintern ? Åhh, det låter underbart !

Veckans "place to be" - Grakland


 (klicka på bilderna för att se dem i större format)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback