kyrkan xDDD

.....

Att utnämna mig själv till "Världens bästa bloggerska" vore fel. Inte så lite fel heller :P

Jag har som sagt varit väldigt trött ikväll x)) Så jag hittade inte på så mycket. Emilia kom hit och så vandrade vi runt i lilla Habo lite. Tillslut hamnade vi i missionskyrkan iaf (det var idol + värme som lockade;)) Sen kom också Ellen och Melina dit. Vi pratade bara med lite folk typ^^ (Eller jag satt mest och gömde mig, så sjuuukt pinsamt :S Vad det var är hemligt, men ni får fråga om ni vill veta xD) Men vi åt godis :D




För exakt ett år sedan satt vi nu på en buss påväg till Spanien. Finns inga ord för hur mycket jag saknar det. En av de roligaste upplevelserna i mitt liv. Alltid älska F-93<3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback