reklam

.....

Nu tänkte ja göra lite gratisreklam här ;P Haha^^ Nej men samtidigt som jag sitter här och lyssnar på denna låten funderar lite på dethär med reklamfilmer. Det finns otroligt många olika reklamer, och då menar jag inte bara själva produkterna som de gör reklam för. Men endel är ju bara kul (typ ica-reklamen:p) och man nästan längtar tills nästa kommer^^
 Men det finns filmer som jag tycker är så jobbiga så att jag byter kanal när jag ser dem. Vad tänker folk när dem gör sånna filmer. Men det kanske är då man verkligen lyckats med att göra reklam. Om man t.ex. tar Apoliva-reklamen. Det är väl ingen som missat den ? Tjejen är ju så läskig på något konstigt sätt, så fort jag ser henne så känns det som om hon ser mig med, genom rutan typ x) Men då måste ju apoliva verkligen lyckats, eller hur ? För det är ju något man kommer ihåg. Det finns ju till och med en faceebok-grupp som heter "Jag är rädd för tjejen i apolivareklamen" som har över 100 000 medlemmar !


Hon ÄR läskig asså ;s


----------------------------------------------

De bästa/roligaste reklamfilmerna:

ICA - älskar när det kommer nya filmer. Och Paul Tilly(Ulf) är så himmla rolig och söt ! Hahah x))




finns det nån som inte kommer ihåg denna ? Men det var faktiskt 7 år sen den visades i tv ;O


Telia - älskar den lilla "telia-familjen" haha^^ Men nu får man nästan aldrig se allihop tillsammans, synd. Jag gillar den ;D





-------------------------------

Filmer jag HATAR

Kavli - jag vet inte, men jag bara hatar den :S



Nu kommer jag inte på några fler bara för det x)) Men det kommer ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men finns det nån som inte hatar den där förbannade Kavli-reklamen -.-' den lir ju bara sämmre hela tiden x)

2009-10-05 » 17:28:12



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback