140909

.....

Hej igen bloggen :)
Nu har jag fixat en "widget" så att ni med bloglovin kan följa min blogg via det :D

Det var ett himla krångel med att ta sig till skolan idag. Tåget var inställt för att de höll på att bygga något eller vad det nu var, så då gick det ersättningsbussar istället. Men den gick inte förens 12.15 och då hade min lektion redan börjat^^ Så jag struntade i den och gick bara på historian istället. Där gjorde vi inte mycket, som vanligt, satt bara med datorera som krånglade.

Senare idag är det träning ingen -.- Hehe, men forhoppningsvis kommer mamma hem innan det så att vi kan åka till biblioteket och hyra "Chess" :DD

Soo long !


Grattis till min mormor som fyller år idag ! :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback