Hiya !

.....

Hej igen bloggeli-bloggen ! :D

Vad gör ni idag ?
Själv gör jag inte mkycket, skulle städa men just nu har jag tagit en liiiten paus på 2,5 timme x)  Hatar att städa !

Igår var det match mot Hallby, min första på hur länge som helst, och det gick rövdåligt såklart. Men vi vann iaf med 8-1^^
Efter matchen så åkte vi ut till Magnusson, men eftersom klockan var typ tio när vi kom dit och jag hade gått upp klockan sex på morgonen var jag astött x) De andra också, Sofia och Ellen somnade redan under första filmen :D x)
Haha, vi kollade på "Vi hade iaf tur med vädret, igen". Verkligen knäpp svenne-humor typ^^

Idag ska jag inte göra mycket, städa klart -.- Sen är jag sjukt sugen på godis också, men vet inte om jag vågar ta mig ner till centrum klädd såhär :s xD




Underbara får avsluta detta inlägg<3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback