sovmorgon

.....

Godmorgon ! :D
Börjar inte förens 12.10 idag så då hinner jag blogga lite innan jag åker också :) Ställde egentligen klockan på 10, mev vaknade nu och var jättepigg, typiskt när man har sovmorgon ! ;P

Idag har jag bara två lektioner, teater och historia. Det är bara andra gången vi har teater så jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi hoppas på att det är något roligt :P Historian är inte speciellt rolig, då saknar man lektionerna i sal 20 kan jag säga  :P ^^

Just nu sitter jag och lyssnar på Vakna med The Voice genom webbradion eftersom det bara sänds i Stockholm.

Ser ni att jag lagt till kategorier nu ? Så nu kan ni klicka in er på ett speciellt ämne beroende på vad ni vill läsa. Men det kommer nog bli mer ordning efter ett tag ;)

Nu ska jag hoppa in i dushen, förhoppningsvis hinner jag blogga lite till innan jag måste gå ;)

Puss hej ! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback