Jag gillar listor!

.....

1. Vädret utanför mitt fönster: Molnigt, det ser kallt ut

2. Lyssnar på just nu: Nicole Kidman, Robbie Williams – Somethin' Stupid

3. I går gick jag och lade mig: la mig halv elva, somnade vid halv ett

4. I dag vaknade jag: 07:30 sovmorgon♥

5. Jag har på mig: jeansleggins, linne, munkjacka (ful-dag)

6. Senaste person som ringde mig: ingen aning x)

7. Senaste person som jag ringde upp: kommer inte ihåg :P

8. Senaste person som skickade sms till mig: Sofiaa

9. Senaste person som jag skickade sms till: Sofia :P

10. Senaste vän jag addade på Facebook: Oscar ;)

11. Som addade dig: Nån Jessica jag inte vet vem det är x)

12. Senaste person som mejlade mig: Terese

13. Senaste sajt som jag kollade på: facebook + bloggtrafik

14. Ska göra idag: bara slappa!

15. Bra eller dålig dag idag? Ganska mitemellan, skolan var seg. Men nyss blev jag glad ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag blev sugen på en lista för du hade en lista xD

2010-04-22 » 21:04:58
URL: http://annaremang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback