Svar till Jessica

.....



Sv: Du skrev ingen blogg eller mejl så jag svarar här ;)
Tack så jättemycket för din kommentar, känns ju skönt att det finns fler, haha ;) Åh, jag skulle jättegärna varit i London. Det verkar ha varit underbart! Självklart är jag redo för Helsingfors 2012, kommer kanske bli lite ovant att höra låtarna med helt andra artister!
 Jag har tyckt om ABBA nästan så länge som jag lyssnat på musik. Däremot "upptäckte" jag inte Duvemåla, BAO, Chess m.m. förens för ca. ett år sedan. Så jag har liksom inte "hunnit" att kolla på så många konserter och liknande. Chess har jag bara sett på DVD, och sen har jag bara sett Anders Ekborgs julkonsert förra året. Och musikalen Mamma Mia har jag sett två gånger också.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, hehe, är så van vid att folk svarar i sina egna kommentarer att jag alltid går tillbaka i deras bloggar och letar - men tack för att du svarade! :D Har i och för sig en blogg, och en mail, men har inte skrivit på flera månader och tänkte fixa upp den innan någon ser den... :p



Vi sitter lite i samma sits skulle man väl kunna säga. Har gillat ABBA så länge jag kan minnas var aldrig så insatt att jag visste något om eventuella musikaler eller band som formats efteråt med medlemmarna (syftar självklart på BAO, som jag fullkomligt älskar!), förren cirkus 3 år sedan. Har sedan dess införskaffat och påbörjat Mobergs böcker, besökt Emmaboda (Duvemåla, Korpamoen, Klasatorpet, Åkerby vägskäl osv), lyssnat sönder (bara nästan) KFD inspelningen, sett Chess på DVD (sv. och konsertversionen i London), sett BAO live, My Fair Lady med Helen, Mamma Mia! två gånger och nu Kristina in Concert. Även två konserter med en annan B&B favorit - Gunilla Backman. Jäpp, det var nog allt. Anser att dessa två män har skapat magi och hoppas det är något de tänker fortsätta med. En ny musikal vore fantastiskt kul! :D



Skrev ett 5min långt hyllningstal till Helen inom retoriken i skolan som jag fick ett fint betyg på, funderar på om man kanske ska skicka iväg det? :p Skickade ett brev till henne för 1,5år sedan och fick ett handskrivet brev tillbaka... har du skrivit till/träffat någon? :)



Har nog en eller två videos från RAH som jag funderar på att lägga upp på YouTube... blev ju ändå hyfsat. :p Har du införskaffat skivan? Den är GRYM! :D



Kram!

2010-04-19 » 23:57:08



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback