Jag har tråkigt igen ;)

.....

Jag kommer från: habo
Jag heter: linnea
Hur gammal är du: 16 (född 93)
När fyller du år: 8 nov
Jag samlar på: minnen ;)
Gröna eller röda äppeln: gröna hela, röda i bitar 
 Gillar du golf: jag suger i alla sporter
Vilken tid gick du upp idag: kl 6
Har du sovit i din egna säng inatt: japp
Hur svarar du i telefon: hallå?
Vad ska du göra imorgon: skolan och sen genrep inför disneykonserten imorgon ;)
Var vill du bo när du blir stor: stockholm, göteborg eller utomlands
Är det okej att gråta: jaa, skönt att gråta lite ibland :P
När grät du senast: hmm, kommer inte riktigt ihåg :P
Vilken årstid tycker du bäst om: sommaren.

Laddar du ner musik och film från Internet: nej jag lever på soptify + iTunes
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej inte så att jag bryr mig om ifall andra har det ;)
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: typ 11
Har du piercing: noope
Vill du gifta dig: självklart, men inte än
Vill du ha barn: jaa
Solar du ofta: allstå... det är långtråkigt^^ 
Är du bra på att laga mat:  hahah nej

Hur vig är du: som ett kylskåp ungefär :D
Vad dricker du helst när du är törstig: Loka!
Vilken är din favoritglass: regnbåge♥
Tror du på ett liv efter döden: vet inte riktigt, Nangiala vore fett najs dock. Utan de där Tengilgubbarna kanske..
Tycker du om sushi: ja det är gott, på ett konstigt sätt
Vad äter du helst när du ser på film: godis! och chips :P
Bor dina föräldrar tillsammans: yeaapp
Har du tandläkarskräck: lite(aa
Är du morgon eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: blågrön typ
Vilka hår färger har du haft: bara blondt
Har du någon gång gråtit dej till sömns: japp

Biter du på naglarna:
nej
Brukar du bädda sängen: ibland
Hur många timmar sover du på en natt: inte många, max 7 kanske
Senaste bok: håller på med HP
Vad var det senaste du sa: GÅ UT! (till min bror)
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland, men det är rätt najs faktiskt ;)
Saknar du någon nu: jaa
Hur många lampor har du i ditt rum: 4
Vem ringde dig senast: elsa
Vad är du allergisk mot: pollen, råa morötter(!)
Var du glad igår: jaa
Vad är din favoritfärg: har nog ingen favorit
Sminkar du dig: jaa
Hur ser ditt rum ut: stökigt? och som en enda stooor garderob ;)
Känner du dig värderlös: ibland

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback