3 augusti

.....

Att lyssna på:


Tror jag sov typ 5 timmar inatt, men skitsamma det är ju sommarlov! Gick upp vid helv nio för att sjunga för bror som fyllde år idag. Grattis Grattis! Som present ska jag bjuda honom på bio, på Toy Story 3 när den kommer, snäll jag äääär, hah ;)

Dagen har faktiskt varit väldigt bra. Men jag börjar bli lite orolig för att det är något fel på mig :O Fick nämnligen värsta lusten att städa innan idag(!). Så jag har städat rummet, dammsugit, möblerat om, rensat och sorterat tidningar, tvättat sminklådan och alla borstar samt bäddat rent sängen med nya lakan... VAD HAR HÄNT MED MIG?!  Jag hatar ju att städa.. eller?

Lite bilder på rummet:


Nu ska jag kolla på Filip & Fredrik, håller på med 100 höjdare just nu. Det är sådär faktiskt, tycker att det är lite "sönderklippt", alltså det är för redigerat typ. Äh kan inte förklara :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj vad rent det var, ingen vanlig syn :P

2010-08-04 » 13:38:02



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback