Jag är hemma. Familjen är hemma. Ordningen är återställd.

.....

Imorgon börjar jag jobba klockan 10 och jobbar fram till 20, puuhhh!

Förresten längtar jag otroligt mycket till att skolan ska börja, fick se schemat igår och det är bra ;) Ingen sovmorgon dock, ajaj. Att gå upp klockan 6 varje dag kommer inte bli kul! Men vi slutar innan två alla dagar utan en! Annars är det iget konstigt, har tre nya ämnen: Geografi, Aerobic och Foto. Hoppas att fotokursen är rolig, det tror jag den är ;) Har ny spanskalärare och ny idrottslärare också, det blir nog toppen :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv har man sovmorgon till halv tio på fre :P

2010-08-13 » 22:45:06
Postat av: Anna

neeej! inte ny spanska lärare :O

2010-08-15 » 17:39:10
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback