Sommaren du fick

.....

Sommaren du fick - Svenska versionen av Story Of A Heart

Jag måste säga att jag är kunglig på detta med att vara hemma själv. Känner mig redo att flytta när som helst. Förutom det faktum att jag är sjukt mörkrädd. Fast det är dyrt, galet dyrt! Så jag borde nog skaffa mig ett riktigt jobb innan jag flyttar härifrån. Inte för att jag har bråttom, det är ganska bra att bo här.

Slutade jobba vid 21 idag, åkte förbi konsum påvägen hem och köpte potatissallad och rostbiff (för jag orkar inte laga mat). Nu sitter jag och kollar på klipp från när Tommy Körberg var med i "Lotta på Liseberg". Efter det blir det två avsnitt av Paradise jag missar och sen fortsätter jag med Filip & Fredriks valvaka... Man kan väl säga att det är en salig blandning :P



                                                                                ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback