packar mina väskor

.....

Idag har varit en riktig slappar-dag. Har inte gjort någonting alls, bara gått runt i pjamas hela dagen. Men nu ska jag packa, för imorgon åker jag till Linnéa i Motala. Ska bland annat kolla på "Teaterbåten" som hon är med i. Ska bli jättekul :D

Men alltså jag gillar inte att packa, det är tråkigt! Fast jag behöver ju inte ta med mig så mycket nu, ska bara vara borta två nätter så jag måste ju inte ta med mig jättemycket kläder. Fast jag känner på mig att det kommer bli för mycket i alla fall :P

Men nu måste jag släppa datorn lite och börja packa, hade tänkt att hinna till ICA innan de stänger och köpa godis som kan göra mig sällskap på bussen imorgon. ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

tjoho, det ska bli så kul =) <3

en fin sista helg på sommarlovet!

Nu väntar jag på dig, pusss!

2010-08-20 » 10:28:10
URL: http://itsjustl.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback