Kompasser och diskuskastare

.....

Tjena!
Har ni läst Annas fina gästinlägg här under? haha, vi hade tråkigt så vi "gästbloggade" i varandras bloggar :P
Skoldagen idag var ganska najs, först samhällskunskap där vi bland annat testade en valkompass, där man såg vilket parti "man var". Alltså man svarade på frågor och fick sedan reda på vilket av partierna man var mest lik. Detta kan ni också göra, HÄR



Sen hade vi svenska och vi jobbade med runor och sånt shit, men efter det hade vi en låååång håltimme så då gick vi till subway och åt där, gott! Men vid klockan 13 så samlades klassen i rum 101 för att Claes skulle avslöja den stora överraskningen om vad vi skulle göra på "klasseftermiddagen". Jaaa.. Det vi gjorde var att vi blev indelade i 7 lag, 3 i varje. Och sen fick alla lag välja varsin låt som vi skulle "tävla med", dvs att vi spelade upp den för de andra lagen som gav den poäng. Mitt lag kom sist. Fast vi kanske inte var jäääätteseriösa när vi valde Harry Brandelius med låten Gamla Nordsjön..?

Vinnarna vann (som vanligt) en diskuskastare, undra hur många han har den där Claes? Men han lovade i alla fall att när vi tar studenten ska han tala om vart han får dem ifrån, hahaha.


Andreas diskuskastare posar lite


Kommentarer
Postat av: agnes

Min, plyms och teos låt var dock bäst och vi var seriösa! :) PUSS PÅ DIG LINNEA <3

2010-08-27 » 15:02:32
Postat av: Emelie

Jag tycker att vår låt var jätte bra, jag fattar inte varför vi inte vann :P

2010-08-27 » 21:12:10



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback