I denna stilla natt

.....

Idag sov jag till klockan 14.. Men jag har sommarlov, och FÅR sova bort hela dagarna om jag vill! ;)

Jaja, nu ska jag nog läsa lite i min nya bok som jag fick hem igår, Mari Jungstedts "I denna stilla natt". Det är hennes andra bok, jag läste ut det första i Falkenberg. Den var väldigt bra så jag beställde den så att den så att jag skulle få den när jag kom hem. Och nu är den här alltså, hoppas den är lika bra som den förra.



Har gjort en alldeles egen kategori till böcker nu, har nämligen tänkt att börja läsa lite mer, som jag gjorde innan. Vi får se hur det går ;P


Kommentarer
Postat av: Jessica

Är du också en sådan som läser i perioder? :P Ibland är jag fullkomligt uppslukad och gör inget annat än läser, ibland blir det inget läst på flera veckor hur mycket jag än skulle vilja - inte nödvändigtvis för att jag är för upptagen, blir liksom bara inte. Haha. Komplex man är xD



Vad brukar du läsa för böcker? (Har jag säkert frågat tidigare... men jag fick aldrig mycket till minne.)

2010-08-04 » 20:14:29
URL: http://alittletime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback