7 sjuka frågor

.....

7 sjuka frågor till Fredrik Wikingsson

1.       Från vem fick du ditt senaste sms och vad stod det?
Sms är till för att pigga upp och det senaste som piggade upp var från Fredrik Skavlan som sa att vi var så ”morsomme” i På Spåret. Jag tror det betyder att vi var trevliga.

2.       När var du senast naken och inför vem?
Min dotter, vi badar ihop. Jag är väldigt obekväm med att vara naken, men min dotter är så liten så det spelar liksom ingen roll. Men där kommer det väl en gräns när hon blir fem, eller när börjar det bli opassande?

3.       När grät du senast?
Imorse när jag lyssnade på en ljudbok, av talkshow-värden Craig Ferguson. Han berättade om när hans morsa dog.

4.       Om du var en maträtt, vilken skulle du vara då?
Halloumi, seg och med dåligt pigment.

5.       Var och när äter du helst?
På ett flyg till Los Angeles. Jag struntar fullständigt i vad det är för mat. Och så vet jag att en Tom Hanks-film snart kommer spelas på stolsätet framför mig.

6.       Vad gör du när ingen ser på?
Läser Dagens Nyheter

7.       Vilken svensk kändis skulle du vilja dejta?
Noomi Rapace. Jag tror hon kommer bli nominerad för en Oscar så då skulle jag få gå på Oscarsgalan.



7 sjuka frågor till Filip Hammar

1.       Från vem fick du ditt senaste sms och vad stod det?
Peter Forsberg skrev ”om ni var seriösa med hästen så har jag hittat ett föl som har en grym stam och står på ett stuteri utanför Stockholm. Vi kan åka och kolla på det när du vill” Jag och Fredrik har nämligen funderat på att köpa häst, men det har runnit ut i sanden.

2.       När var du senast naken och inför vem?
Inför ens fru är man ju naken nästan hela tiden.

3.       När grät du senast?
När Ghana åkte ur fotbolls-VM. Det var ett sånt j-vla öde när han missade straffen. Man vet att det hade betytt så mycket för så många.

4.       Om du var en maträtt, vilken skulle du vara då?
Jag gillar ju hummus. Gott att vara något man gillar själv, då kan man ju äta av sig själv.

5.       Var och när äter du helst?
I en liten stad i USA, sittandes på en restaurang och så beställer jag in en massa nachos, mozarellasticks och sådär, så är man mätt när själva huvudrätten kommer.

6.       Vad gör du när ingen ser på?
Tittar på Skavlan.

7.       Vilken svensk kändis skulle du vilja dejta?
Robyn, för hon får spela hos Letterman. Jag skulle vilja se hur det är backstage.

Gammal artikel från tidningen FRIDA


Kommentarer
Postat av: miw

ååh hahah dör <3



får jag lägga ut på min blogg? creddar dig ofc

2010-12-12 » 19:51:32
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: miw

ja om du vill så =D om det står nåt av värde då. du behöver inte om det står samma som i alla andra det stått om lites i aftonbladet osv som det gjrode i september x)

2010-12-12 » 20:19:55
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: GRK

ALLTSÅ JAG PALLAR INTE MED FLER SÅDANA HÄR FJORTISBLOGGAR, VAD FAN SKA DET BLI AV ER???!?!?!?!?!

2011-09-10 » 17:12:47



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback