Bastukväll!

.....

Jag glömmer liksom bort att blogga, inte bra!
5 december idag, och andra advent. Mysigt med tända ljus och så, jag har fortfarande inte städat mitt rum. Måste göra det. Men det är så himla tråkigt. Igår var jag hos Melina och hade bastukväll med Sofia, Ellen, Emilia, Sara, Sofia, Fanny och Jennifer. Väldigt kul att träffas igen! Vi har inte träffats allihop på typ ett år så det var kul. Men ja, bastukväll alltså. Och då ingår självklart att man ska springa runt huset enbart i bikini.. eller? Ja det gjorde vi i alla fall. Galet roligt. Väldigt kallt!
Snygga?
Nej, städa var det! Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mio och Madicken tänker jag döpa mina barn till då. ;););) HAHA! :D

Okej, min morbor är döpt efter Claes Elfsberg. :D Du vet han MR rapport. :D

Sen känner jag en Vilma som är döpt efter skärgårdsdoktorn och det finns så mycket namn. :D

Haha, jag glömmer också bort att blogga. :D

2010-12-05 » 20:18:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror jag ska satsa en gång till på att hamna på mest aktivalistan. :D

Ja, min mormor gjorde nog det då, vet ej om hon gör det längre, men tror det. =)

Tänk ändå så många som är döpta efter tvfigurer. :D

2010-12-05 » 20:54:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback