ett sånt där tråkigt inlägg med lika tråkig rubrik

.....

Idag var det en bra dag! Jag har hunnit med mycket. Först skola (totalt onödig dag), hade bara foto(där vi kollade på The Holiday), sen lunch och efter det spanska. Efter skolan åt jag middag på Jensens med mamma och Oscar. Efter det åkte vi upp till A6 för att leta julklappar. Hittade lite men jag ska nog gå på stan på måndag eller tisdag och köpa det sista.
Nu ikväll har Sofia, Ellen, Emilia, Jacob och Alle varit här. Vi spelade lite spel, men snackade mest. Mucho trevligt!
Och nu, nu ska jag sova. För imorgon ska jag till Sofia (G) och "fira jul" med mina tjejor ♥ Kommer bli såå mysigt!


Ser ni hur snygg Jude Law är? Helt sanslöst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea, du är otrogen mot JUL! Det inser du va? :(

2010-12-18 » 18:10:08



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback