Mysig "minijul" :D

.....

Gårdagskvällen var otroligt mysig! Vi kom till Sofia runt fem. Vi började med att göra varm choklad och äta pepparkakor & lussekatter. Gott! Sen började den stora paketöppningen! Anna började och tog sitt paket och läste rimmet, sen gav hon paketet till sin person. Sen fortsatte det så tills alla öppnat sina paket. Jag hade Anna och gav henne en liten box med många saker. Julmust, julskum, ett ljus, julgranskula m.m. Hon fick också ett örngott med en bild av oss alla sju på. Själv fick jag present av Gabriella och jag fick en tröja och ett armband. Blev mucho nöjd :D

Efter presentöppningen började vi kolla på julkalendern (Julens Hjältar) och åt hemmagjord pizza. Väldigt mums! Sen kollade vi på nästan hela julkalendern, den hängde sig och slutade fungera runt avsnitt 18. Men kvällen var otriligt mysig som sagt och jag ville inte att den skulle ta slut :(







ÄLSKAR ER FLICKOR! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va kul det var :D Längtar redan till nästa jul :D

2010-12-19 » 19:52:17
Postat av: Anonym

älskar dig! ska göra ett hyllningsinlägg till er på min blogg snart. haha :**

2010-12-20 » 17:07:48
URL: http://andreablombloggar.blogg.se/
Postat av: världens bästa anna

åååh vilken mysig kväll de va :D och vad fina julklappar alla hade köpt :D

2010-12-21 » 18:28:17
URL: http://annaremang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback