Att fundera på...

.....

1. Är barn som medverkar i barnförbjudna filmer tillåtna att se sig själva på bio? 
2. Vaknar man eller öppnar man ögonen först?
3. Varför kan håret på huvudet bli i princip hur långt som helst, medan håret på kroppen verkar sluta växa vid en viss längd?
4. Varför har inte någon kommit på att smaksätta den lilla remsa på kuvert som det är meningen att man ska slicka på?
5. Har du någonsin tänkt på att om man kastar om bokstäverna i engelska ordet "mother-in-law" får man "woman Hitler"?
6. Vad kallas invånarna i Papua Nya Guinea? Papua-Nya-Guineaner?

Ja och medans ni försöker lista ut det så ska jag gå och lägga mig. Godnatt! ♥


bilden ville inte vrida på sig :( haha, nu är jag trött, gonatt! x)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag tror att man vaknar först. Haha. Nu vet du det.

2010-02-07 » 01:40:53
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

HAHAHAH, vilka roliga funderingar!!! :D

2010-02-11 » 23:22:41
URL: http://www.kakhusets.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback