Felsms!

.....

Måste tipsa om felsms.com, där kan man ta del av sms som folk skickat till fel person. MYCKET underhållande. Haha. Här är några av mina favoriter.

Det bästa är ju egentligen inte smsen som kommit fel utan hur roligt en del svarar, specielt alla mammor.


Till:
Mamma
Sms: Va så sjukt full i går. Sket tydligen på en cykeltrampa, brytit bort bakreflexet och torkat mig med. Hoppas bara att Micke såg det. det vara han som berättade de. Ångest. Jaa
Svar: Fy fan. Jag skäms så för dig. Du får växa upp.

Förklaring: Mamma fick smset som min polare skulle haft. Pinsamt som fan.



Till:
Arbetsintervjuaren
Sms: Han ringde precis. Jag fick jobbet och börjar nu den 1:a. Tänk om han bara visste hur jag satt och ljög :P
Svar: Oj då. Vill att vi träffas igen så du får en chans att förklara dig.

Förklaring: Om jag bara kunde få smset oskickat. Skulle messa min vän men han som intervjuade mig fick det. Vi träffades igen och han tycket situationen var så lustig så jag fick jobba där ändå :P



Till: Chefen
Sms: Sätt i gång Guitar Hero. Jag tar med mig ett gäng öl. Måste bli en sjukskrivning i morgon. hehe
Svar: Nej det hoppas jag verkligen inte. Jag vill se dig på jobbet 07.00 i morgon. /Bengt



Till: Mamma
Sms: Skit oxå jag är rätt säker på att det är klamydia jag fått.
Svar: Men då får ringa om en tid så du får medicin. Puss Mamma



Till: Polare
Sms: Måste va nå fel på mig. Jag tycker Samuels morsa är sexig som fan. :)
Svar: Du är sjuk i huvet

Förklaring: Skickade messet till Samuel



Till: Chefen
Sms: Tjena. Du som vet. Jag tänkte sjuksriva mig tor fre. Skall jag ringa försäkringskassan själv eller gör jobbet de? Vi ska till Sälen i helgen och festa. :) Ska du med?
Svar: Gör du det så är du utan jobb



Till: Jobb intervjuaren
Sms: Rätt säker på att jag kommer att få jobbet. Jag såg att han tittade ner i min uringning hela tiden. :) 100% att han kommer villa träffa mig gien . Hahaha Lunch vid kl 13.?
Svar: Tack för att du tog dig tid att komma på intervjuen. Vi har valt att gå vidare med andra sökanden. Tyvärr så hinner jag inte att träffas för lunch.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback