FÖSTA INLÄGGET FRÅN MIN NYA DATOR

.....

Jag har fått min dator nu! Wiiee! :D
 Därför har jag inte hunnit blogga, håller på att lägga över all min musik och bilder från den gamla till denna. Det tar ju ett tag! Men jag älskar min nya dator! haha ;)

Sitter alltså och lägger över saker till denna datorn från min gamla. Min brorsa sitter också här och spelar sims på min tredje dator! haahha xD Fast han ska få den nu, känns lite onödigt att ha tre faktiskt^^

Tänkte lägga in en bild från min webcamera, men jag ser hemsk ut idag! Eller jag ser alltid hemsk ut, men idag visas det inte på bild! :P Snart ska jag bege mig till ICA tror jag. Köpa lite gooodis(a).. Usch, måste börja träna snart :s


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback