' hemma

.....

NU är jag hemma! Var alltså hos Andrea igår, red för första gången i mitt liv! Andreas häst hette Dorian och var väldigt fin. Pinsamast var ändå när vi var tvungna att byta buss på Juneporten för att komma till stallet. Vi hade ju lix ridkläder på oss, hah ;)


Jag, Agnes, Andrea, Gabriella, Anna, Sofia och Emelie.
Hästen är där bakom xD


Agnes tyckte om att pussa på hästen


Anna och Andrea (och Dorian!)


Gabriella


OCH JAAG!

Efter vi hade ridit åkte vi hem till Andrea. En mycket trevlig kväll med superfina tjejer! <3


Agnes och Anna hade nog aldrig sett så mycket godis på en och samma gång! ;o


5 av 7!

Kommentarer
Postat av: agnes

ÅH, VAD ROLIGT VI HADE!!! JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA!

Och Dorian är sööötast! :)

2010-01-29 » 20:57:46
Postat av: Anonym

Det var verkligen supermysigt! Säger som Agnes, ÄLSKAR ER ALLIHOPA !!!! Btw var bilderna snygga ;D Men när kommer din ridfilm Linnea? hahah

2010-01-30 » 00:16:05
Postat av: Anonym

oj glömde skriva det förra var från mig, ANDREA hahahahhahahahahhahahah

2010-01-30 » 00:34:51
Postat av: elsa

stiligt linnéa, stiligt. en ren och skär naturbegåvningxD

2010-01-31 » 09:55:38
Postat av: Hanna

i fredags köpte jag snask för 86 spänn, slå det du!

2010-01-31 » 21:07:13



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback