tionollettnollett!

.....

Alltså är det 1 januari 2010 idag. Spännande!
Dagen har varit bra tycker jag.(Förutom att jag är jätteförkyld och hes) Vi vaknade hemma hos Ellen vid 12. Jag gick därifrån vid 15 tror jag. Sen kollade jag ju på Saltkråkan då, haha :p 
 Senare, vid 18 typ. Så åkte jag, Sofia, Ellen, Melina och Emilia pulka! Haha, det var ju ganska skoj. Synd bara att det är så sjukt jobbigt att gå upp för backen igen! Och eftersom jag är sjuk också så var det asjobbigt att andas i kylan, jag satt mest på toppen och andades genom en vante för att slippa kylan. Tyvärr hjälpte inte det speciellt mycket och nu har jag tappat rösten helt, tror aldrig jag gjort det förr. Ascoolt! Fast väldigt jobbigt, och har väldigt ont i halsen.

Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag åka till Falkenberg så det kommer nog bli lite dålig uppdatering här ett par dagar. Farmors dator är hur seg som helst. Men hoppas sista veckan på lovet blir bra! pusshej♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback