11 juni

.....

Idag har jag hunnit med mycket! Vaknade hos Sofia strax innan nio då mamma kom och hämtade mig. Sen åkte vi hem, jag gick upp och lade mig en stund och hon var på min lillebrors skolavslutning. När den var slut kom mormor också hit och vi fikade med god jordgubbstårta som man ska göra när man slutat skolan ;)

Efter det gick vi till centrum och kollade på niorna när dem åkte lastbil och kastade vattenballonger. Kommer ihåg hur galet roligt det var, kan verkligen inte fatta att det bara var ett år sedan! :bigeyes:

När niorna kört några varv och vänt tillbaka till skolan gick jag till stationen och tog tåget in till stan. Där träffade jag Andrea och hennes syster och vi kollade på studenterna när dem "sprang ut" - stämningen var på topp där och alla var så glada! Härligt!


Pesets studenter och lite annat löst folk! bildkälla

Nu ikväll har vi som vanligt "firat" att det är sommarlov med massa kollegor till pappa. Och nu är jag jättetrött och orkar inte skriva mer. Har ju inte sovit sådär överdrivet mycket inatt. Men jag ska sova hela dagen imorgon. Så om vi inte hörs imorgon ligger jag nog och sover. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Tackar :D dom är köpta på HM, lindex, elf mm :)) massa olika ställen hehe.

2010-06-12 » 16:46:05
URL: http://candis.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback