"Bor du där?!"

.....

God kväll ;) Rubriken, hahah x)

Har nyss kommit hem från "sommarstugan", om man nu kan kalla det för de :P Har varit där hela dagen och städat. Eller jag har varit barnvakt men de andra har städat. Jag klippte i alla fall gräset, med en såndär "handdriven" gräsklippare. Den funkade sådär kan jag väl erkänna, men den är säkert 50 år eller något så ändå helt godtjänt :)

Nu hade jag tänkt att jag skulle spela lite sims. Men jag vet inte om jag orkar, man blir väldigt trött av att passa barn.. Men jag ska inte göra något på hela dagen imorgon så jag kan ju sova då istället. Det är ju sommarlov för tjyven :P Så jag ska nog spela lite sims och kolla på.. Saltkråkan! Eller Robinson från 97? Hmm.. svårt val. Nej men det får nog bli Saltkråkan.

Men jag hör väl av mig när jag vaknar imorgon (typ framåt 13?) Ha det bäst!
 
P.S. Ett tips, om ni ska spendera en hel dag vid stuga som ligger i en skog, med halvmeter högt gräs runt om. Ha inte shorts och t-shirt då! Det kliar över hela kroppen på mig, aarrhhh!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback