Sista skoldagen!

.....

Idag har vi gått sista dagen i skolan! Det känns helt galet, ett år har redan gått. Efter sommaren ska vi börja i tvåan. Dagen har varit bra, lika slapp som alla andra det senaste. Först hade vi lite frågesport på historian (tråkiga frågor) och fikade lite. Efter det hade vi SISTA idrottslektionen med Joakim! :'( Hur ska vi klara detta?

Efter idrotten hade vi lunch, GLASS OCH PANNKAKOR! Åh vilken bra skola man går på! Tillsist hade vi bara Svenska. Vi gjorde bara en utvärdering och hade betygssamtal. Fick ändå vänta jättelänge och höll på att missa bussen. Men sen fick jag gå före Agnes för att hinna. (TACK IGEN FÖR DET AGNES! <3) Fick i alla fall ett MVG i Svenska. Känns skönt! Så då har jag alltså klarat ettan på gymnasiet utan ett ända G, det är ju sjukt :bigeyes: Eller jag ligger på ett G i idrott men det får vi inte betyg i förens i tvåan ;)

Jaja, nu ska jag jobba och ikväll ska jag bara slappa och göra allt klart inför imorgon. Får se om vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: agneeeeeees :)

Det var helt lugnt linnea! PUSS PÅ DIG BÄSTA LINNEA <3

2010-06-09 » 15:53:52



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback