Skönt att vara hemma!

.....

Har inte varit hemma på två dagar nästan. Elsa kom hit igår och vi kollade på musikalen. Sen åkte vi ner till Slätten och kollade på när Matilda spelade match. Sen vid 22 typ åkte vi hem till Sofia och kollade på "Sommaren med Göran" - älskar den, haha! Sen följde jag med Elsa hem och sov hos henne.

Imorse åkte Elsa och jag ner till Slätten igen där vi kollade på fotbollsskolan lite, sen åkte jag hem och åt, sen tillbaka till Slätten för jag skulle jobba i kiosken. Så där har jag varit till klockan 22 ikväll. Nu är jag galet trött på kiosken och hela slätten att jag tänker inte åka dit på lääääänge!

Jaja, det var en kort sumering(stavning?) av de senaste dagarna. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag äta upp det som finns kvar av min sallad och kolla på en film.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback