' friday night and the lights are low

.....

Detta inlägg skulle publicerats i eftermiddags, men tydligen gjorde det inte det :S

Vädret kunde väl inte bli mer perfekt eller? Hoppas att det blir riktigt varmt i sommar också, och på onsdag. På onsdag har vi nämnligen bestämt att eftersom vi har vår sista lekton med Claes ska vi börja dagen på Vätterstranden för att bada! Efter "morgondoppet" ska vi fika och sedan vara kvar på Vätterstranden eftersom vi har idrottslektion där direkt efter. Så jag hoppas på bra väder! Annars blir det bara fika i klassrummet istället.

Ikväll ska jag inte göra någonting, eller jag ska städa mitt rum och kanske flytta om lite. Går inte att ändra så mycket men jag ska se hur jag kan fixa till det lite.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback