Fyyy faan...

.....

Jag är i chock. Eller inte nu längre, men jag var.

Jag har aldrig i mitt liv varit i ett verkligt chocktillsånd. Men nu har jag det. Jag har skakat(på riktigt SKAKAT) samt inte kunnat andas normalt i säkert en timme efter. Jag grät och jag lovar att jag skulle kunnat svimma om jag inte hållit mig på banan. Ni fattar inte, det går inte att beskriva. Jag.. alltså.. jag vet inte vad.. Alltså... Men herregud..!

Och vad har jag gjort? Varit med om en olycka? Sett en död människa?

Nej, jag har kollat på en film.

Remember me, kan vara en av de bästa filmerna jag sett i mitt liv. Men det som chockerade mig hände i slutet. Alla som sett den har sagt att slutet varit väldigt oväntat. Men jag hade aldrig i mitt liv kunnat gissa på detta, aldrig. Och när jag såg det bröt jag nästan ihop. Jag fick en enorm klump i magen och inom mig skrek jag bara "NEEEEJ, NEEEJ, NEEEJ!!!!" Samt att jag grät, herregud vad jag grät.. Alltså, jag kan inte beskriva känslan. Jag har fortfarande en stor klump i magen, det är helt jävla sinnessjukt!

ALLA måste se denna film, det går inte att beskriva med ord hur det kändes i slutet! (Jag har försökt, men båda Anna och Gabriella trodde jag var galen eller något)

Gud jag börjar gråta av att bara skriva detta, fy fan vilken hemsk fast samtidigt underbar film. Men jag mår lite dåligt efter att jag sett den. Känner mig totalt deprimerad och ledsen. Jag vet inte vad jag ska skriva, är helt... tom... Oj shieet alltså.. ja men, eller.. Vi hörs väl imorgon, kanske. Nu ska jag gå och gråta lite till.

Kommentarer
Postat av: anna

jag måste se den :D:D:D

2010-03-27 » 12:11:31
Postat av: Emelie

Den var helt underbar! jag satt och skakade i slutet och jag skakade i en halvtimme innan jag kunde somna i natt. den var helt fantastisk :)

2010-03-27 » 13:22:53
Postat av: Therese

Asså slutet!! Shit vad jag lipade!! (såg ju filmen förra helgen) Å snacka om att jga fick en ångestattack när jag insåg hur filmen skulle sluta :o Tårarna rann fortfarande när jag gick ut därifrån.. tur att de va mörkt ;o

2010-03-27 » 21:23:16
Postat av: Linnéa B

ska precis se den nu, wish me luck :) hoppas att jag inte dör!

Puss <3

2010-03-27 » 22:45:37
URL: http://itsjustl.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback