Hejdär :)

.....

Har precis ätit mat, blev hemmagjorda hamburgare.. Gott :D
 Idag var det en väldigt skön dag i skolan. Först var det teater, där vi bara redovisade vår lilla pjäs. Vår var klart sämst och jag ville inte ens veta betyget. Men jag får väl fråga honom nästa gång ;)

Efter teatern gick jag och Anna till friskis och gymmade.
 Vi var faktiskt riktigt duktiga tycker jag!
Efter träningen var det utvecklingssamtal, gick väl bra. Som vanligt, fast jag är alltid lite nervös innan. Vet inte riktigt varför^^

Nu blev det ett sånt där tråkigt inlägg som ingen kommer läsa :(

Hehe, Mamma är iaf i Ullared nu. Har "beställt" lite grejer så jag visar dem när hon kommer hem. Nu ska jag lägga mig ner och läsa lite. Vi höres!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback