Lite tid över

.....

1. sätt din musik på blanda

2. klicka på nästa knappen efter varje fråga

3. använd sångtitlen som svar på frågan.



1. hur mår du idag? Jag var så kär

2.kommer du komma långt i livet? Gabriellas sång 

3.hur ser dina vänner dig? Kung av sand

4.kommer du gifta dig? Little white secret

5.vad är ditt livs themesong? Amesia

6.vad är ditt livs historia? Här kommer alla känslorna på en och samma gång

7. hur är skolan för dig? Until the end of time

8.hur kan du komma framåt i livet? Gimmie! Gimmie! Gimmie!

9. hur kommer imorgon vara? What goes around

10.vad är det bästa med dina vänner? Ut mot ett hav

11.vad finns i lager för nästa vecka? Ska vi älska, så ska vi älska till Buddy Holly

12.vilken sång beskriver dig bäst? Du måste finnas

13.hur är det med ditt liv? Räcker jag till

14.vilken låt ska spelas på din begravning? Thank you for the music

15.hur ser världen på dig? Du är en gangster, älskling

16.kommer du att ha ett lyckligt liv? Kom till mig alla

17.vad tycker dina vänner om dig? Does your mother know

18.vilken låt beskriver den du är attraherad av? Om du lämnade mig nu

19.vad skulle du vilja säga till nästa generation? Just for the money

20.har du en djup & mörk hemlighet? Darling, go home

Måste ändå säga att det blev rätt bra, endel stämde ju faktiskt  :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback