Tips! - "Gör som jag"

.....

Om ni får chansen så ska ni absolut göra detta:
- Tycka att Robert Pattinson ser ut som ett lik i twiligt.
- Säga det till alla (speciellt vampyrgalna tjejer)
- Beställa biljetter till Remember me och tycka "kunde det inte varit nån snyggare kille"
- När han första gången visas på vita duken, säg högt och tydligt: " Fan vad ful han är"
- Invänta reaktionen.. (SKITKUL, ducka för eventuella popcorn-kastande tjejer)
- Se filmen
- Bli totalt-super-mega-förälskad i Robert Pattinson!!
- Åhh, guuud vad snygg han äääär!!! Finns ingen ingen snyggaree!! ♥



Så kan det gå... Hoppsan sa...


Kommentarer
Postat av: anna

haha han gjorde linnea gaalen :D

2010-03-27 » 12:10:15
Postat av: Emelie

Haha och du som ha tyckt att jag va töntig :p men jag förstår dig han är ju skit snygg :D

2010-03-27 » 13:20:56
Postat av: Therese

Jag visste väl att de bara va en tidsfråga ;)

2010-03-27 » 21:19:53



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback