Bookreports och mjölkspill!

.....

Sitter och skriver min book report om "Big mouth & Ugly Girl". Aptråkigt är det, men det känns iaf bra att jag har börjat. Min lillebror spelar sitt Harry Potter-spel samtidigt, när jag kommer hem från kören ska jag nog också spela lite.

Lyckades nyss att spilla ut ett glas mjölk över golvet typ tre sekunder efter att jag tänkt: "Nu får jag akta glaset" haha xD

Nej nu ska jag iväg till kören och sjunga av mig lite, vi hörs senare ikväll om jag har tid :)


Gammal bild, men jag har inga nya. Dessutom är jag för ful för att fastna på bilder, haha!

Kommentarer
Postat av: Aaaannnaaa :D

bilden va ju jätte fin :O och duktigt där med mjölken linnea -.-' hahahah

2010-03-09 » 20:43:55
URL: http://annaremang.blogg.se/
Postat av: Therese

Linnea då, om du säger att du är ful en gång till så kommer jag blir tvungen att slå dig hårt ;o

2010-03-09 » 21:36:30



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback