VI SOM TAR ÖVER!

.....

Jag lovar, det dröjer inte länge innan vi tar över! Lilla Habo har varit synts lite överallt de senaste dagarna:

- Halv åtta hos mig denna veckan - En från Habo(min granne)
- Drömmen om Italian - Ett par från Habo
- I Vakna med the voice i morse nämnde dem Habo Finans!
- I den nya Kicks-reklamen är en av modellerna från Habo
- I Aftonbladet (Jag, mamma och Oscar åkte dit och kollade på huset. Galet läskigt)


 


Bara för att nämna några, så när vi om några år står där och regerar världen. Kom ihåg vart ni hörde det först!



Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå! Glöm inte att jag, falkmar och Amelia va i tidnignen för att dom ska öppna ett praktiska gymnasie i habo ;)

2010-03-19 » 23:32:10
Postat av: elsa

det kallar vi inte härma??!!:P

sammanträffande för mig denna vecka:

-ferraribilar

-erik edman(helsigborg)

-halvÅtta hos mig

-drömmen om italien

-Habo wolley

-habo skylt

-aftonbladet

-vAKNA Upp med the voice

-och nu kicks-modell!!!

2010-03-20 » 10:44:53



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback