' lucky we're in love in every way

.....

Denna låt är så sjukligt bra! Tror jag kommer spela sönder den snart dock, inte braaa.

Skolan idag då. Hade nationella prov i spanska i 3,5 timmar! Först hade vi läsförståelse vilket var SKITSVÅRT, verkligen jag fattade typ inget :( Sen var det hösförståelse vilket var liite lättare, men ändå svårt. Tillslut var det uppsats-skrivande. Det var väl det lättaste av allt, även om det kanske inte blev världens bästa uppsats direkt. Haha, åhh nej detta gick inte bra..!

Efter det slutade vi i alla fall, och det var ju skönt. Kom hem vid halv ett och såg att jag fått ett nytt nummer av veckorevyn i brevlådan. Har bara skummat igenom den dock, får läsa ikväll. Har kollat på Desperate också, det var visst inte sista avsnittet som jag trodde. BRA! Men nu är det spännande, kan knappt vänta tills nästa måndag!



Ja det var det som hänt idag, nu sitter jag här och käkar pizzabullar, mums! Ska till kören om en timme. Har ingen aning om vad vi ska göra nu när vi haft vår konsert. Men men, hoppas vi gör något roligt!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback