Tisdag Tisdag Tisdag Tisdag Tisdag Tisdag

.....

Att blogga kan vara så galet tråkigt ibland, blähöö. Men idag har varit en ganska bra dag i alla fall, började 09:40, slutade 12:55... :P

Hade muntligt nationelltprov i spanska idag, det gick faktiskt ganska bra. Adam sa att han var imponerad, haha. Han är rolig han, har till och med en egen fan-club på facebook. Undra om han vet om det? Efter spanskan hade vi bara matte, och vi lämnade in våra matteböcker idag. Det känns bra, väldigt bra!

Nu har jag precis kommit hem från kören och vi kollade bara på DVDn från Disneykonserten och sjöng igenom låtarna till marknaden lite i slutet. Nu ska jag skriva min muntliga redovisning om Chess! Imorgon har vi Operation Dagsverke så då är vi lediga, jag ska nog tvätta fönster tror jag. Inte så kul, speciellt inte när man måste skänka bort pengarna :O

Okay, now I have to study, bye bye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback