Bad day!

.....

Är sur idag. Dels för att jag måste ha min redovisning utan powerpoint = skittråkigt! Dels för att jag ska ha nationellt prov i engelska imorgon, muntligt. Sen ska jag jobba idag också, orkar verkligen inte. Men jag får ju pengar, får tänka på det hela tiden så kanske det gör det lite mer uthärdligt.

Åh, jag får panik inför svenskan. Vill ju har powerpoint men jag kan inte missa min tandläkartid, ska till någon tandställningsgubbe som inte kan någon annan tid.  Och den andra fredagen är jag i Göteborg. Åh jag är lite sur på min svenska lärare, kunde han inte fixa en annan sal?? Nu kommer jag få G i svenska. ;( 

Ikväll kanske jag ska till Hagendagen, vill egentligen se min lillebror när han "spelar teater" men jag tror att mamma också vill gå så då känns det bara elakt av mig att ta hennes plats. Så jag får nog vara utan. Usch, ingen rolig dag! :(


Kommentarer
Postat av: ella grön

det var det också!;)

fin blogg btw:)

2010-05-19 » 17:48:10
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: Agnes

ÅH! LINNEA! VILKEN FIN HEADER!!!!!!!! PUSS PÅ DIG FINASTE LINNEA! <3

2010-05-19 » 18:58:00



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback