från kylan in i värmen

.....

Alltså.. jag förstår inte riktigt hur man kan ha såhär mycket läxor och prov hela tiden. Jag klarar inte av det längre.

Hade en mycket trevlig kväll igår hos Jossan. Vi lagade god mat, åt godis och kollade på Vem kan slå Filip & Fredrik. (Mycket bra avsnitt igår!) Sen kollade vi på Moulin Rouge. Den var bra, fast väldigt annorlunda.
Vaknade runt 11 idag, gick upp åt frukost och sen började jag pulsa hemåt i snön.

Runt fyra idag så var det dags för att fortsätta med vårt lilla foto-projekt. Här är några av mina bilder:

Det ska föreställa ett bröllop, ser det äkta ut eller?
Det var sjukt kallt ute. Speciellt för Anna som stod i bara en liten klänning! Uppgiften är i alla fall att göra en "historia". Min ser ut såhär: frieri - bröllopsplanering - bröllop - åker iväg i en bil. Hahah, jag vet inte hur det blir. Hoppas att det funkar i alla fall.

Nu ska jag plugga vidare inför engelskaprovet imorgon och dricka en kopp te!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback