Tänkte att jag skulle berätta lite om min helg i Motala nu..

.....

LÖRDAG: Kommer till Mjölby strax innan 12. Möter Linnéa som kommer med tåget från Norrköping och hennes pappa hämtar oss där. Sen åker vi hem till henne och äter och lite så. Sen åker vi till stan och går runt ock kollar i lite affärer. Sen går vi till Östenssons och köper Ben&Jerry's (Mmm) och sen ska vi gå till Hemmakväll och hyra film och när vi går där så hör vi musik och jag tänker liksom "jaha, musik så trevligt" och sen här jag bågon som sjunger och tänker "jaha, någon som sjunger, så trevligt" men Linnéa bara: "Hör du?" och jag bara: "jaa, vadå?" och hon bara: "men hör du inte vem det är som sjunger?!" och då hör jag det! Och vi typ halvspringer nedför gatan och kommer ner till musikskolan och där, på andra våningen ser och hör vi genom det öppna fönstret.. ANDERS EKBORG som håller på och repar inför söndagen!! Så vi satte oss vid busshållplatsen och låtsades vänta på bussen. Men vi satt bara och lyssnade. Underbart var det!
Efter denna lite chockartade upplevelse gick vi då till hemmakväll och hyrde film. Sen åkte vi hem, åt mat (och glass), och kollade på film hela kvällen. Vi såg Linas kvällsbok, Marley & jag och The girl in the park. Mysigt!



SÖNDAG: Sov ganska länge, och gjorde sen typ inget alls på dagen (najs, hihih). Men sen, klockan fem var det så dags för konserten! För att summera den kan vi säga såhär: Konferenciererna var hemska, verkligen fruktansvärt dåliga. Blåsorkestern var en blåsorkester.. Dirigenten var galen. Anders var GRYM! Han var underbart bra, framförallt de två sista nummren, Anthem och Time To Say Goodbye!




En linnéa, en anders och en linnéa!

Idag har vi inte gjort något eftersom jag åkte hem så tidigt och Linnéa och hennes familj fortsatte till Stockholm. Men vi har haft en himla trevlig helg! :D ♥

(Jag märkte precis att jag helt plötsligt har bytt tempus, men jag orkar inte ändra så det får ni leva med)

Kommentarer
Postat av: denice

sv: ja visst är den snygg :D har också sett den bilden men gillar också mitt typsnitt mer. vill dock inte ha den på handleden, det känns som det "självklara" stället att tatuera sig på nuförtiden. eller så tatuerar jag in en fredrik wikingsson med en blixt i pannan ;)

2010-11-01 » 21:57:26
URL: http://nissus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback