jag vill säga nåt nytt, men det känns inte lönt

.....


man vill inte gå och lägga sig på söndagkväll - för då är det alltid måndagmorgon när man vaknar..
hoppas att veckan går lika fort som den brukar göra för på fredag blir det Ullared med mamma, Agnes & Gabriella! Kommer bli toppen tror jag :D

Förresten, spanska provet gick skit! Verkligen inte bra.. På torsdag är det matteprov - det lär ju inte gå bättre direkt. Men jag ska plugga i alla fall, nu har jag inget bröllop att stressa inför iaf. Det känns lite tråkigt på ett sätt, att det är över. Ungefär som det gör på juldagen, då tänker man liksom "jahaa... och nu då?" - men det var ett otroligt fint bröllop. Ska lägga upp bilder, men jag tog 600 igår så det tar nog ett tag innan jag rensat/redigerat dem.

Nu ska jag dricka en kopp te och sen krypa ner och läsa lite. Vi hörs hörrni! puss

Bra låt: Lars Winnerbäck – Varning för ras


Kommentarer
Postat av: agnes

ULLLLLAARED KOMMER BLI HUR BRA SOM HELST! <3

2010-10-18 » 14:00:06



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback