stress stress stress!

.....

jag mår fucking inte bra!
är så otroligt sönderstressad inför bröllopet att jag inte hinner med någonting! jag hinner inte blogga eller läsa eller göra något som jag skulle vilja. Jag hinner inte ens plugga. Har spanskaprov på fredag, men jag kommer inte hinna plugga till!
Imorgon ska jag åka till Götebort direkt från stan. Då ska jag öva låten och så. Sen på torsdagmorgon åker jag hem 8-tåget och kommer direkt till skolan. Sen måste jag köpa de sista sakerna (har fortfarande inga smycken och ingen aning om vad jag ska göra med mitt idiotiska cp-hår!!) Då kommer jag komma hem sent och inte hinna plugga till ett prov jag ska ha dagen efter! Så det finns inte någon möjlighet för mig att plugga och jag vill få ett bra betyg på provet. Men jag hinner inte! Sen har vi foto-läxa till fredag också. När ska jag göra den?? Och massa matteuppgifter tills imorgon.. JAG HINNER INTE!!!!

Usch, jag mår tror jag har feber också. Mår jätteilla också men det kanske beror på all stress. Orkar inte mer nu.

Nu måste jag plugga, packa, äta, duscha och juste.. sova med. om jag hinner.


Hej då!
Vi hörs inte på ett tag tror jag. 
HINNER INTE!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

CHILLA KVINNA <3

2010-10-13 » 07:39:46
Postat av: Anonym

Fin blogg du har! :D

2010-10-13 » 07:50:29
URL: http://ninass.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med! det finns så mkt att göra så man bara svammlar omkring tillslut!:o

2010-10-14 » 19:51:27
URL: http://ninass.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback