' tänk om jag kunde slappna av

.....

Hej!
Måndagar är inte speciellt roliga alltså. Samhäll/Historia från 8 fram till lunch och det är ju inte så jobbigt (Claes ni vet) men otrooligt tråkigt. Sen efter lunch är det bara engelska.. dvs Vanessa! Men vi slutar i alla fall tidigt. Och vet ni vad.. När jag, Gabriella & Emelie stod och väntade på bussen vet ni vem vi ser då?! JOAKIM!! Noo kidding! Han bara stod där och jag nästan skrek på Gabriella. Jag tror att han märkte att jag stirrade lite på honom, pinsamt. Han sa hej när han gick förbi också, men jag fick inte fram ett ord. Gabriella svarade honom i alla fall. Det var ju bra, haha! När jag kom hem bakade jag lite goda brownies också, Mmm!

Nej, nu måste jag fortsätta med att redigera bröllopsbilder. Ska kolla på Ullared och sen blir det självklart Lite Sällskap! Pööss!


Blickarna som du gav var inget att ha
Tänk om jag kunde slappna av
Du ler mot mig än en gång och pulsen rusar upp


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback