8-9 oktober

.....

jag är lite sådär halvdålig på att uppdatera, men jag har inte hunnit!
igår så gick jag och agnes till friskis efter skolan och sen följde hon med mig hem. Klockan 6 mötte vi upp våra fina vänner på stationen och gick sen hem till Emelie. Mysig kväll där med Idol, singstar och massa godis :D





internet är jäääättesegt så jag orkar inte ladda upp fler bilder ;s



idag har jag varit i stan hela dagen och köpt bl.a. bröllopspresenter och annat roligt inför lördag. Jag börjar bli lite nervös nu, jag har knappt övat på låten än. måste göra det! NU! På onsdag ska jag i alla fall åka ner till Göteborg och öva. Men det är ju bra om jag kan allt tills dess.

Nej, jag orkar inte skriva mer nu............ Vi hööööööööööööööörs! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback