19 september 2010

.....

Idag är det val, synd att jag är född ett år för sent bara. Eller så kanske det är bra för jag vet inte vad jag skulle röstat på.

Jag gick upp redan klockan 10 idag, vet inte varför riktigt men jag var pigg när jag vaknade så då kunde ja ju lika gärna gå upp. Riktigt bra kväll igår! Först bio och mat på stan med Emelie, Hanna & Jossan. Vi kollade på "I rymden finns inga känslor", den var jättebra! Både roligt och riktigt fin. Så den borde ni kolla på tycker jag!



Efter bion gick jag hem till Ellen för att umgås lite med henne, Sofia och Melina.


En väldigt mysig kväll alltså!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hhahaha, me like the girls:D ggrrraw vilken porrblick sofia ger popcornenXD

2010-09-19 » 23:09:59



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback